Lauren Graham- Gyorsan elhadarom (10)
2018. április 15. írta: csillabella

Lauren Graham- Gyorsan elhadarom (10)

*4.8*

Bár Lauren másik könyve is egy ideje a polcomon hever (Egy nap talán), mégis ehhez a kis könnyed beszámolóhoz volt inkább kedvem. A regényét amúgyis akkora tartogatom, ha megnézem a Szívek szállodája új részeit is.

landscape-1476795697-gilmoregirls-1sht-winter-uk.jpg

Ha már itt tartunk, ez a cím, hogy Szívek szállodája sok éven át távol tartott engem attól, hogy megnézzem a sorozatot, úgy gondoltam ez olyan valami lehet, ami kb Izaura tv-re való. De végül már olyan sokan ajánlották, hogy mondom legyen, megnézek pár részt. Egyértelmű, ez egy remek kis sorozat, bárcsak ne lett volna vége. Onnan megszerettem Laurent, és mivel alapvetően nem olvastam rossz kritikát a könyveiről, így gondoltam kár lenne kihagyni.

Ez egy önéletrajzi könyv, tele érdekes, vicces sztorikkal Lauren életéről, a sorozatairól, filmekről, karrierről, magánéletről. Ritkán veszek ilyen jellegű könyvet a kezembe, de vele kivételt tettem.

covers_435722.jpg

Eleinte kicsit fura volt a stílus, túlságosan Lorelai-os, de aztán vagy visszavett, vagy én szoktam hozzá. A könyv elején máris volt egy sztori, amin elnevettem magam, így tudtam, hogy jó választás volt ez a könyv. Kiderült, hogy sikeres szép sztárként se könnyebb a párkeresés (mint egy hétköznapi embernek), sok munkája volt és visszautasítása, mire az lett belőle, aki. Egyedül kicsit az a rész lepett meg, mikor azt fejtegette, hogy mennyire ellenzi a plasztikai műtéteket... A végefelé volt egy kis filozofálgatás, hogy mennyire ártalmas a világra a technika fejlődése (mindenki hozzá van nőve a mobiljához), amivel mélységesen egyetértek, csak valahogy nem volt helye a könyvben szerintem. De örülök, hogy osztja ezt a nézetet.

Nagyrészt őszintének éreztem a beszámolót, olvasmányos volt, jó kis sztorikat választott, kicsit bepillanthattunk a kulisszák mögé. Ezzel egy kicsit jobban a szívemhez nőtt, az a tény pedig, hogy eredetileg göndör hajú, közelebb hozott minket :)

lauren.jpg

Nagyon meghozta a kedvem , hogy végre megnézzem a Szívek szállodája új részeit, plusz belekezdjek a Vásott szülőkbe is!

 image_1.jpg

 

https://moly.hu/konyvek/lauren-graham-gyorsan-elhadarom

A bejegyzés trackback címe:

https://kesztenye.blog.hu/api/trackback/id/tr1013816740

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása