Gerald Durrell - Rokonom, Rosy  (16)
2017. április 11. írta: csillabella

Gerald Durrell - Rokonom, Rosy (16)

*5.0*

Gerald Durrellt nem kell bemutatni, nagyon kedves könyveket írt, klasszikusával az élen, Családom és egyéb állatfajták. Már régen olvastam azt a könyvet, de azért kellemes emlékeim vannak róla, és szép helyek, napsütés jutnak róla eszembe.(Hmmm, kezd megjönni a kedvem, hogy újra elővegyem) Ezek után biztos voltam benne, hogy ez a könyv se okoz csalódást.

durrell.jpg

Gerald Durrell

Szükség is volt rá, ezt kezdtem el olvasni, mikor A kutyafiú okozta rossz érzéseimet akartam enyhíteni, és nem akartam, hogy esetleg elmenjen a kedvem az olvasástól! (Érdekes, moly-on olvastam hozzászólásokban, hogy másvalaki is gyógyírként használta ezt a könyvet, ő az 1984-re :) )

A könyv történe nem túl kacifántos alapból, Adrian élete unalmas, mikor is megörököl egy elefántot, innentől viszont garantált a folyamatos kalamajka. Ha ennél többet írnék, akkor nem volna érdemes elolvasni a könyvet, már pedig , ha valaki egy laza kis könyv élményre vágyik, amihez nem kell agy, nem kell koncentrálni, akkor ajánlatos ez a könyv. Legjobb szó rá az, hogy aranyos kis történet, ennél többet nem kell várni tőle.

1968685696488745763-account_id_1.jpg

Így nézünk ki Alfikával olvasás közben, akit jobban érdekel a kamera, mint a könyv :)

Minap láttam egy filmet(Bill Murrey-vel), a Hatalmas aranyost, amiről valamiért azt hittem, hogy ennek a könyvnek a filmes verziója. De nem. Viszont azért a történet erősen hajaz rá, bár engem a film annyira nem kötött le. A filmben Jack (Bill Murray) megörököl egy elefántot, és egy kellemes kis adósságot is. Próbál helyet találni neki, közben gondoskodni róla, ami nem tűnik egyszerű feladatnak. 

434157_0.jpg

Jelenet a Hatalmas Aranyos című filmből

A 100 éves ember-ben (Jonas Jonasson), és ebben a könyvben is egy elefánt a "háziállat", egész megjön hozzá az ember kedve, hogy tartson egyet :)

https://moly.hu/konyvek/gerald-durrell-rokonom-rosy

A bejegyzés trackback címe:

https://kesztenye.blog.hu/api/trackback/id/tr1312417883

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása