Melvin Burgess - Billy Elliot   (14)
2017. március 31. írta: csillabella

Melvin Burgess - Billy Elliot (14)

*4.8*

Ez egy nagyon aranyos könyv. A maximum pontot 2 okból nem adtam meg:

- sajnos a borítószöveg olyan sok infót tartalmaz a könyvről, hogy a könyv első részét olvasva kicsit unalmas volt a könyv. Azt javaslom, ha valaki elszeretné olvasni ezt a könyvet, inkább ne olvassa el miről szól, és most fejezze be ennek a bejegyzésnek is az olvasását :)

- a másik ok, hogy habár csak 2 napja fejeztem be az olvasást, már nehéz volt felidézni mit is akartam írni a könyvről, kicsit felejthető

Szerencsére az emberek nagy részétől messze állnak az ilyen nehéz sorsok, amikor egy zongorát arra használnak, hogy tüzeljenek vele. Billy Elliot családja szegény, az apja nem tud dolgozni(és pénzt keresni) a sztrájk miatt, mindemelett Billy édesanyját is elvesztette 2 éve. Apukája és bátyja szigorúan kemény fiút akarnak  nevelni belőle, boxolni járatják. Azonban kiderül, hogy Billyhez közelebb áll a tánc, és azon belül is a balett, feltehetőleg anyukája emlékét ápolva. A könyv ezt mutatja be, hogy tudja megvívni először a harcot a családdal, hogy befejezhesse a boxot, majd a következő harcot a világgal, hogy táncolhasson .

38331776-eb13-43c9-b3c5-b4c54f2519d5.jpg

Érdekesség, hogy ez a könyv filmből készült, nem pedig fordítva. Általában jó könyvekből születnek a gyengécske filmek, itt azonban egy filmből született (amit még nem láttam) ez a jó kis könyv.

Miután túllendűltem a könyv elején, ami nem sok újdonságot tartalmazott, gyorsan haladtam, izgultam, néha meghatódtam, könnyeztem. Abszolút ajánlom a könyvet bárkinek, nagyon kedves , és kellemes kikapcsolódás lesz egy-két estére.

https://moly.hu/konyvek/melvin-burgess-billy-elliot

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kesztenye.blog.hu/api/trackback/id/tr1812392197

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása