Timur Vermes- Nézd ki van itt   (2)
2017. február 01. írta: csillabella

Timur Vermes- Nézd ki van itt (2)

*4,2*

   Erre a könyvre teljesen véletlenül akadtam rá: egykori albérlőm megkért, hogy menjek be a lakásba szerelőt várni, mert nem ért rá, és nála láttam kirakva a polcon. Érdekesnek találtam a fülszöveget, hogy milyen már az, hogy Hitler él 2011-ben, és tévésztár lesz. Szerintem baromi jó könyv-ötlet, úgy, hogy azért ennél szenzítivebb topikot viszont keresve se lehet találni.

2.jpg   Utánaolvastam a könyvnek, hát ilyen jó meg olyan jó meg jajj mennyit lehet rajt nevetni. Na ezeket én nem tapasztaltam, szerintem többet is ki lehetett volna hozni ebből a sztoriból. Már az is helyzet komikum, hogy ha a múltból valaki belekerül a mai világba, ahol mobil van, Youtube van, pláne ha az a valaki Hitler. Nem tudom mi ment félre a könyvben, lehet tényleg a nácizmust jobb nem piszkálni (először nárcizmust írtam :) ). Vagy az író kapkodott kicsit (állítólag magyar származású), jött a nagy ötlet , és azonnal kivitelezte. Nem hagyta kibontakozni, a vége is kicsit összecsapott volt.

 

17.jpg

   Mivel ebben a témában még nem találkoztam ilyen könyvvel, ezért szerintem ezt mindenki ráveheti a listájára, lehet másnak jobban fog tetszeni, mint nekem. Tényleg nagy ötlet, annyira nagy, hogy ettől azért eleve többet vártam volna el.

Film és készült belőle, még nem néztem (nem értem hogy kerülhette el a figyelmem), de megfogom.

https://moly.hu/konyvek/timur-vermes-nezd-ki-van-itt

url.jpg

  

A bejegyzés trackback címe:

https://kesztenye.blog.hu/api/trackback/id/tr2312172486

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása