Karen M. McManus - Lehull a lepel
2021. augusztus 31. írta: csillabella

Karen M. McManus - Lehull a lepel

*5.0*

Hú ez a könyv nagyon jó volt! Szerintem nagyjából 3-4 alkalom alatt kiolvastam. Valamiért a listámra került, és nem tágított onnan, de tartottam is tőle. Azt gondoltam, hogy iskolai lövöldözős történet lesz - magam sem tudom miért és mikor asszociáltam erre, és emiatt nem kapkodtam annyira utána.

Ez a könyv megfog, majd megragad és fogva tart egészen addig, amíg a leges-legvégére nem érsz.

covers_505926.jpg

A Bayview gimiben 5 diák elzárásra kerül suli után, azonban az egyikük rosszul lesz, kórházba kerül, de már nem tudják megmenteni. Gyanús minden körülmény, ezért a 4 diák után nyomozás indul, aki vele tartózkódott egy teremben. Ők mind értetlenül állnak az események előtt, hisz azt sem értik miért kapták az elzárást, valamiféle összeesküvést gyanítanak.

Azonban ez a 4 diák az első számú gyanúsított: Nate - a rosszfiú, Cooper - az élsportoló, Addy - a "bálkirálynő" és Bronwyn - az "okostojás". Mindegyiküknek volt oka megölni Simont, aki a hírhedt blogján épp készült róluk megjelentetni pár pletykát, amiket nagyon próbáltak titkolni - mert igazak. 

A rövid kis fejezetek olvastatták magukat, a 4 fiatal szemével láthattuk az eseményeket. A krimi vonal mellett azért más is előtérbe került: a sztereótípiák, a mögöttük levő valódi emberek, hogy milyen fontos megismerni a másikat, mennyit árthat az ítélkezés no és a romantikus szál, ami melengette a szívem. Tetszett, ahogy a négyük élete egybefonódott, és roppant érdekes volt, hogyan keveredtek a szálak fejezetről fejezetre. És minden fejezet végén alig vártam ismét ahhoz az adott személyhez érjünk, így lett ez egy letehetetlen könyv.

Bár a folytatásról nem írnak túl jókat, az biztos, hogy szemünket az írónőn kell tartani!

moly link

A bejegyzés trackback címe:

https://kesztenye.blog.hu/api/trackback/id/tr6216676066

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása