Lisa Kleypas - Karácsonyéj a Péntek kikötőben (93)
2020. december 18. írta: csillabella

Lisa Kleypas - Karácsonyéj a Péntek kikötőben (93)

*4.3*

Még nem olvastam az írónőtől semmit, viszont mivel karácsonyos a könyv, így sorra került. És már a legelején volt egy olyan érzésem, hogy én ezt a történetet ismerem. Láttam filmen! De mivel a címe nem ugyanaz (Karácsony Hollyval), így nem esett le rögtön, hogy lehet mellényúltam a választással.

covers_280330.jpg

Holly, aki 6 éves, elveszíti anyukáját. Nevelését Mark-ra, nagybátyjára bízták. A férfi úgy érzi nagy falat lesz ez neki, semmit nem tud a gyereknevelésről, és bár van barátnője, az a kapcsolat azért nem olyan komoly még, hogy Holly pótmamája legyen Shelby. Mark testvéréhez költözik, így a 2 férfi együttesen tesz meg mindent a kislányért, de Holly a baleset óta nem beszél.

Betérve azonban Maggie játkboltjába, a dolgok fordulatot vesznek. Hollyt hatalmába keríti a lány által keltett varázslat, Markot pedig Maggie. 

mv5bmtc2mdiwntazmv5bml5banbnxkftztcwmju0mty3oa_v1_sx640_sy720.jpg

Már nem emlékszem annyira a filmre, de az az emlékem, hogy ott a történet leginkább Holly körül forgott, ő volt a középpontban. A könyvben inkább Maggie és Mark kapcsolata, amit nem bántam, így egy kicsit más volt, mint a film, és emiatt nem bántam meg, hogy elolvastam.

Sőt, igazából nagyon tetszett, ahogy Mark és Maggie között kialakul valami, ahogy mindketten próbálnak ennek ellen állni (Maggie férjét gyászolja, és úgy érzi nincs kész egy kapcsolatra, Mark foglalt), de aztán az ész érveken felülkerekednek az érzelmek. Helyenként ez egész viccesre sikeredett.

 https://moly.hu/konyvek/lisa-kleypas-karacsonyej-a-pentek-kikotoben

A bejegyzés trackback címe:

https://kesztenye.blog.hu/api/trackback/id/tr4516350146

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása