Vi Keeland - A viszony (79)
2020. október 31. írta: csillabella

Vi Keeland - A viszony (79)

*4.5*

Vi Keelendtől ez volt az első olvasásom, és a könyv elején nem is értettem magam hogy eshetett meg ez.

covers_599144.jpg

Nagyokat nevettem, már-már nyerítettem: Ireland-et elküldik a munkahelyéről, aki ezen egyrészt teljesen meglepődik, hisz 9 éve megszakad a cégért, másrészt teljesen kiakad. És iszik. Sokat. Ekkor azt gondolja, a legjobb, amit tehet, ha ittasan ír a cég vezérigazgatójának. Akitől válasz is érkezik. 

Grant ámulatba esik Ireland pimaszságán, de jó értelemben. Igazából pont erre volt most szüksége a férfinak, hogy valaki felrázza, visszahozza az életbe.

Szomorú története van, hogy miért falta az utóbbi 7 évben a nőket és miért lakik egy hajón.

Ami zavaró volt a könyvben, az a vége. Spoiler: túl nagy happy end, kicsit műbalhé volt a baleset és, utána persze minden csudaklassz lett. Valahogy ez az egész nekem erőltetettnek hatott. 

Alapvetően jobb történetet kaptam, mint amit a borító / cím után vártam. Azt hittem egy lötyi, erotikus, 'viszony'-ról szóló könyv lesz ez. De igazából komolyabb az egész ennél, számomra ez nem is ezt jelenti a viszony.

https://moly.hu/konyvek/vi-keeland-a-viszony

A bejegyzés trackback címe:

https://kesztenye.blog.hu/api/trackback/id/tr216265160

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása