Simone Elkeles - Tökéletes kémia (41)
2020. május 18. írta: csillabella

Simone Elkeles - Tökéletes kémia (41)

*5.0*

Vannak azok a könyvek, ahol már a fülszövegből és a könyv elejéből ki lehet sakkozni mi lesz a vége, de akkor is szuperek! (Igen, ez ilyen könyv!)

covers_157597.jpg

Brittany és Alex teljesen egymás ellentétei, mint a tűz és a víz. Brittany nagy házban él, tökéletes a megjelenése, a pomponlányok vezére, és Colin a pasija, aki az iskola legjobb partija. Igazi álompár. Alex banda tag, Chicago szegény negyedében él családjával. Kémia órán azonban egymás mellé osztják be őket, egész évben együtt kell dolgozzanak egy projecten.

Ahogy ez lenni szokott, amint megismerik egymást, kiderül, hogy az előítéleteik tévesek voltak. Alex szeretne kilépni a bandából, de az nem olyan egyszerű, saját és családja életébe kerülhet. Brittany pedig csak annak nyílik meg, aki igazán megérdemli.

Mindketten szerethető, alázatos karakterek, nagyon tetszett az emberséges oldaluk, és hogy érettebbek voltak a koruknál.

perfect_chemistry_by_simone_elkeles_mozilla_firefox_2.jpg

Volt, hogy hangosan felnevettem, meghatódtam, még mosolyogtam, 1-2 könnycseppet elmorzsoltam, és hihetetlen tempóban olvastam a könyvet: 12 óra leforgása alatt ki is olvastam. Ebben csak az volt a kellemetlen, hogy ennek nagy része szombat este 11 és hajnali 4 között volt. Nem is tudom mikor maradtam fent ilyen sokáig olvasni. Persze egyrészt ez amiatt is volt, hogy délután kumtam egy kicsit (nagyot), de ez a hajnali 4 nekem is túlzás volt. A könyv teljesen felpörgetett.

És még van 2 rész!! Juhúúúú!

  

https://moly.hu/konyvek/simone-elkeles-perfect-chemistry-tokeletes-kemia

A bejegyzés trackback címe:

https://kesztenye.blog.hu/api/trackback/id/tr4715703552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása