Anne Cathrine Bomann - Agathe (21)
2020. március 17. írta: csillabella

Anne Cathrine Bomann - Agathe (21)

*4.8*

A szép borítóra és pozitív értékelésekre felkaptam a fejem, így a könyvesboltban kiszúrtam a célpontot, majd közelítettem felé. Aztán koppantam, mert nem néztem meg hány oldalas a könyv, így mikor megfogtam a picurka kiadványt, vissza is tettem. Bocs drága, de teljes áron nem jössz velem haza. Majd, ami késik nem múlik- akció keretein belül hozzánk költözött.

covers_542433.jpg

Az ember azt hinné, hogy 144 oldalt seperc alatt kiolvas, egy ültő helyében. De ez súlyosabb.

Az 1940-es évek Franciaországában járunk, ahol egy magányos pszichoterapeuta várja a nyugdíjazásig visszalevő időt. Visszaszámlálás: még 800 ülés van hátra. Ahogy közeledik az idő, egyre kétségbeesettebb lesz. Bár a betegei időnként idegesítik, már abban sem biztos, ő egyáltalán tud nekik segíteni. Pedig mása sincs. Nincs felesége, családja, hobbija, barátai. Csak a karrierje, amit megkérdőjelez.

A szorongás egyre inkább fojtogatja, és már maga sem tudja mi lesz, ha végez, és nincs több paciens, nincs több kezelés. Elmúlás, halál, hiábavaló élet.

Mivel csak pár hónapja van hátra a nyugdíjig, nem szeretne új beteget fogadni, de Agathe addig erősködik, míg elvállalja. Ő az első, aki nem csak a doktort látja benne, hanem az embert.

A vékonyka könyvektől tartani szoktam, de ez hatásos volt, és átjött a mondanivaló. De azért elbírt volna még pár oldalt. 

https://moly.hu/konyvek/anne-cathrine-bomann-agathe

A bejegyzés trackback címe:

https://kesztenye.blog.hu/api/trackback/id/tr1615529004

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása