David Yoon - Frank Li és a szerelem (18)
2020. március 07. írta: csillabella

David Yoon - Frank Li és a szerelem (18)

*4.5*

Már nem is tudom hol akadtam erre a könyvre, de egy ideje a bookancs listámon volt, így azonnal felkaptam, mikor megláttam a könyvtárban.

covers_575610.jpg

Frank Li Amerikában született, szülei azonban még a nyelvet sem beszélik jól, és ragaszkodnak ahhoz, hogy a fiú megőrizze koreai gyökereit. Olyannyira, hogy szóba sem kerülhet, hogy ne koreai lányba szeressen bele. Csak hát az élet nem így működik: Brit Means mindent megváltoztat. Ő nem koreai, így sosem tudja neki Frank megadni mindazt, amit szeretne- hisz a szülei előtt próbálja titkolni kapcsolatukat.

Joy Song is hasonló gonddal küzd, így kitalálnak egy tervet, hogy lehetnének egymás segítségére.

A tervükbe azonban hiba csúszik.

Bár ifjúsági könyvről van szó, komoly témákat feszeget és mély mondanivalóval bír.

Haragszom a könyvre. Majdnem félbehagytam, nehezen indult be, vagy én hangolódtam rá nehezen. Nagy kár lett volna nem befejezni, valami kis csoda ez a történet. Feltehetőleg 50-100 oldallal rövidebben lett volna számomra tökéletes.

Eleinte nem állhattam Frank szüleit, de ahogy egyre jobban megismertem őket, a szívemhez nőtt a 2 szorgos méhecske, akik bár maradiak és úgy tűnik nincsenek érzéseik, valójában csupaszív emberek. Frank barátai közül Q igazi egyéniség.

A befejezést már csak fátyolos szemmel olvastam.

maxresdefault_2.jpg

 

https://moly.hu/konyvek/david-yoon-frank-li-es-a-szerelem

A bejegyzés trackback címe:

https://kesztenye.blog.hu/api/trackback/id/tr8415509660

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása