Sophie Kinsella - Tudsz titkot tartani? (12)
2020. február 09. írta: csillabella

Sophie Kinsella - Tudsz titkot tartani? (12)

*5.0*

Még nem olvastam Kinsellától, és ez a borító sem kapott el. Páromat megkértem nézzen nekem valamit és ezt hozta. Időnként nagyon bele tud nyúlni, és olyan (jó) könyveket talál nekem, amiket magam sosem olvastam volna el.

covers_575354.jpg

Épp fárasztó, stresszes hetem volt, kikapcsolódásra vágytam és könnyű olvasmányra. Abszolút pozitív csalódás volt, nagyjából 2 etapban kiolvastam.

Emma épp hazafelé repül Skóciából, a 3 vodka és egy légörvény arra késztetik, hogy az összes titkát a mellette ülő idegenre zúdítsa. És mint általában a titkok, ezek kellemetlenek és cikik.

Arra nem számított, hogy sértetlenül földet érnek, és hogy nem most látta utoljára a férfit...

A lány egy nagy cégnél dolgozik, ahol várja az előléptetését, a barátja kedves vele, nem úgy, mint a családja. Úgy érzi nem tud megfelelni az elvárásoknak, így mindennél többet jelente neki ha marketing manager lehetne, így megadhatná a tartozását és bebizonyíthatná, hogy nem vesztes.

Viszont minden a feje tetejére áll, mikor hétfő reggel bejelentik: az amerikai nagyfőnök látogatóba érkezik egy hétre.

Imádtam Jacket: sikeres, vicces, kiállt a lányért, nagy szíve van, mindig tudja mit kell mondani és mindenre képes azért, akit szeret.

Jelenet a filmbőlcan-you-keep-a-secret.jpg

Sokszor hangosan felnevettem olvasás közben, többször mosolyogtam és nagyon gyorsan is haladtam. Bátran ajálom a könyvet rosszkedv ellen és úgy érzem fogok még többször is olvasni az írónőtől, nagyon bejött a stílusa.

https://moly.hu/konyvek/sophie-kinsella-tudsz-titkot-tartani

A bejegyzés trackback címe:

https://kesztenye.blog.hu/api/trackback/id/tr1915466160

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása