Cecelia Ahern- Ahol a szivárvány véget ér (62)
2018. január 01. írta: csillabella

Cecelia Ahern- Ahol a szivárvány véget ér (62)

*4.9*

Nemrégiben egy barátnőm említette az írónőt, így akadtam rá erre a könyvére a könyvtárban. Ő írta a PS. I love You-t is, amit filmen láttam csak, egyszer jó volt megnézni.

A borító alapján félve kezdtem neki a könyvnek, bár jókat olvastam róla, de ezen az élénk zöld színen a rózsaszín szívecskék... Hát... nem sok jót sejtetett. Épp nagyon fáradt voltam, mikor olvasni kezdtem, minden mindegy alapon belevágtam, hogy teljen az este, és max olvasok 10 oldalt. Na ebből lett 120. Hamar ki is olvastam a könyvet, majdnem letehetetlen volt- de csak majdnem.

679904_5.jpg

Egyre divatosabb ez a szerkesztés mód, hogy csak email és cset szövegekből ismerjük meg a történetet, ez 2017-ben már legalább a 3. ilyen könyvem volt. Először féltem, hogy nem fog ráállni az agyam, de gyorsan megszoktam.

Alex és Rosie 5 éves koruktól a legjobb barátok, és ez így is maradt mindig.

Az ő életüket ismerhetjük meg a könyvből, ami elég kacifátnos, és cseppet sem gördülékeny. Rosie életébe elég hamar bekerülnek a nehézségek, míg Alex halad a megálmodott útján. Rosie sokszor csalódott és keserű, hogy nem úgy alakulnak a dolgai, ahogy eltervezte, de később belátja, hogy mindennek mindig oka van.

Olvastam vélemények között, hogy mennyire fárasztó már néha ez a sok kavar és akadály, ami közéjük gördül. Úgy voltam ez biztos túlzás, de a 300. oldalnál már én is kicsit túlzásnak éreztem. Mondom ilyen nincs, ne már. (Spoiler: alapból is fura volt, hogy Rosie teherbe esett. De ha már megtörtént, utána még furább volt, hogy Alexnál és barátnőjénél is becsúszott egy gyerek , holott mindketten tanult művelt emberek, együtt voltak jó ideje, és nyílván Rosie nem kívánt terhességéből okulhattak volna.)

Jelent az azonos című film adaptációból, Rosie és Alex 37977-ahol-a-szivarvany-veget-er-love-rosie-romantikus-vigjatek.jpg

Ettől függetlenül a könyv lendületes, engem nagyon lekötött és napokig velem maradt a hangulata, nem is tudtam addig új könyvbe kezdeni. Kis levonás az utolsó 5 oldalért jár, bár szívem szerint amiatt többet is levonnék és adnék 4.2-t, kicsit pofánvágta a könyvet, és elhúzta az amúgy is elhúzott túlzott jövőt.

 

https://moly.hu/konyvek/cecelia-ahern-ahol-a-szivarvany-veget-er

A bejegyzés trackback címe:

https://kesztenye.blog.hu/api/trackback/id/tr6713534621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása