Benjamin Alire Saenz- Aristotle és Dante a világmindenség titkainak nyomában (40)
2017. július 28. írta: csillabella

Benjamin Alire Saenz- Aristotle és Dante a világmindenség titkainak nyomában (40)

*4.2*

Ezt a könyvet nagyon vártam, talán túlságosan is. Meseszép borító, izgalmas cím. Túl nagyok voltak az elvárásaim...

covers_369337.jpg

Nehéz elmondani miről is szól, van 2 tini fiú, Aristotle, aki nagyapja utána kapta a nevét, és Dante, akinek az apukája irodalom professzor (így lehet sejteni honnan a név). Egy filózofus és egy író után azt hittem ez valahogy komolyabb könyv lesz, vagy magam se tudom pontosan mit vártam, de két magát kereső tini fiút semmiképp.

Szóval az ő életükről, felnőtté válásukról szól a könyv, kalandjaikról, élményeikről (úszás, rajz, szülinap, munka, csajok, családi titkok, kocsi, baleset...), kik is ők valójában. A szüleikkel való kapcsolatuk irigylésre méltó, de ehhez persze az is kellett, hogy a fiúk nagyon tisztelet tudóak.

635933078687698398-617333183_635914695012562702-69337070_tumblr_nmckkitgis1txkylbo1_1280.jpg

A könyv első fele langyi volt nagyon, csak úgy, mint a két fiú. Nem tartottam túl életszerűnek, hogy két haver ül egy szobában és verseket olvasgat fel egymásnak. Nem kint játszanak, egymást püfölik stb.

Elég fárasztó volt a könyv és vontatott, végig azon filóztam mégis miért pontozták fel annyira, nem fért a fejembe sehogysem.

Aztán a könyv felétől valahogy érdekesebb lett a történet, beindult, vártam mi lesz, hogy lesz, izgultam a szereplőkért, drukkoltam nekik, és hát Láb (a kutya) megjelenése is feldobta a sztorit. Nehéz lenne többet mondani a történetről anélkül, hogy ne spoilerezzek, így ennyivel be kell érni most.

Hazamentem Lábbal. Ahogy megérkeztünk, teljesen megkergült. A kutyák nem szabnak gátat az érzelmeiknek. Talán az állatok okosabbak, mint az emberek. Az a kutya olyan boldog volt. Ahogy anyu és apu is. Jó érzés volt tudni, hogy szeretik őt, hogy megengedik maguknak ezt az érzést. Valahogy úgy tűnt, a kutya segít, hogy jobb család legyünk.

Talán a kutyák is a világmindenség titkai közé tartoznak.

A végét már könnytől homályos szemmel olvastam, megható volt és szép!

Időközben láttam, hogy lesz folytatása, eleinte úgy voltam, hogy köszi, kihagyom, de a végére meggyőzőtt, így majd elolvasom ha kész lesz.

https://moly.hu/konyvek/benjamin-alire-saenz-aristotle-es-dante-a-vilagmindenseg-titkainak-nyomaban

A bejegyzés trackback címe:

https://kesztenye.blog.hu/api/trackback/id/tr3712694021

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása