Nicolas Barreau - Álmaim asszonya  (39)
2017. július 26. írta: csillabella

Nicolas Barreau - Álmaim asszonya (39)

*3.0*

Mivel az előző könyvem kicsit nehéz volt, ezért gondoltam kéne egy kis lazítás, és mivel A nő mosolya kellemes kis olvasmány volt, úgy véltem Nicolas Barreau jó lesz, ha könnyed agykikapcsolásra vágyok. TÉVEDTEM!

Ez a könyv iszonyat bárgyú volt, és csak azért olvastam végig, mert megvettük korábban. Lehet az okozza a gondot, hogy a szerző valójában nő, férfinak álcázva  (ami azért elég fura alapból, nem hittem, hogy ilyen időket élünk), és lehet már maga se tudja hogy írjon, férfiként , nőként...? Ezt úgy értem, hogy a főhösünk egy férfi, aki olyan iszonyat nyálasan gondolkodik és beszél, hogy nehéz elhinni, hogy ő valójában egy férfi.

A sztori dióhéjban: Antoine egyszer csak meglát egy nőt, aki annyira hú meg ha, meg minden, hogy azon nyomban beleszeret. Onnantól ő álmai asszonya. (Nekem már ez sok volt). Már az első oldalak egyikén megy a fröcsögés, hogy milyen szép ez a lány, az alakja is, és a mellei meg pláne, és de szeretné Antoine megfogni azt a két kis madárkát. Itt már nem hittem a szememnek, hogy jól látok. Szóval imádja a nőt, aki egy kártyán odaadja a számát, azonban az elmosódik, és jön a versenyfutás az idővel, hogy utolérje valahogy a nőt. Eközben sok kalandba keveredik.

covers_318835.jpg

A stílus nem jött be, nem igazán tűnik férfiasnak. És maga az egész alapötlet:  értem én, hogy van szerelem első látásra, de azért ennek a mértéke már nagyon túlzás volt. Eléggé kiszámítható mi fog történni, és hol vannak a félreértések Antoine fejében.

Aki Nicolas Barreauval szeretne ismerkedni, annak azt ajánlom ezt a könyvét kerülje el.

 

https://moly.hu/konyvek/nicolas-barreau-almaim-asszonya

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kesztenye.blog.hu/api/trackback/id/tr3112690281

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása