Jenn Han - Utóirat: még mindig szeretlek / Örökkön örökké: Lara Jean (22-23)
2019. május 09. írta: csillabella

Jenn Han - Utóirat: még mindig szeretlek / Örökkön örökké: Lara Jean (22-23)

*4.7*

Ez a két kötet A fiúknak, akiket valaha szerettem a folytatásai. Mivel egymás után olvastam őket szünet nélkül, kicsit egybefolyik a két rész, így egyben írok róluk.

collagelj1.jpg

A 2. rész bizonyos szempontból még az elsőnél is jobban tetszett, egy napon belül ki is olvastam. Az első kötet úgy ér véget, hogy Lara Jean és Peter veszekedtek, így arra számítottam hogy az egész kötet a kibékülésről fog szólni és lesz a nagy csiki-csuki dolog. Kellemes meglepetés volt, hogy tévedtem, és hamar helyre állt köztük a béke. De akkor miről fog szólni ez a rész? Hát egyrészt Peter exe kavart be sokat, ami miatt már elég ideges voltam Peterre, és nem is igazán tetszett ez a "jajj segítenem kell az exemnek 0-24-ben" dolog. Másrészt Lara Jean kapott még egy levelére választ, így került a képbe John Ambrose McLaren, és hát Lara Jean helyében nem sokat gondolkoztam volna kit válasszak!

Ebben a kötetben sokat jár az Öregotthonba is Stormyhoz, innen is sok kedves percet kapunk, és mosolygást. Néha lelkifurim is lett, mert egy éve én is rákaptam az önkénteskedésre, és sokat jártam Öregotthonba, de sajnos korántsem olyan volt a hangulat és fogadtatás, mint ahogy a könyvben le volt írva.

Josh nem sokat tűnt fel a részben, ezt már zavarónak éreztem, nem volt túl korrekt. Viszont Kitty egyre vagányabb lett, és jókat derültem rajta.

 A könyv végére helyreállt a béke, így elképzelésem sem volt miről fog szólni a 3. kötet.

Hát, mikor elkezdtem olvasni akkor sem nagyon tudtam, mert sok felesleges rizsa volt benne, uncsi volt, na. Aztán beindult a sztori, ami nagyrészt a továbbtanulás körül forgott. Elhiszem, hogy nehéz  dolog ez, és Amerikában nagyok a távolságok... de nekem túl sok volt itt a dráma. Egyrészt ez a jaj vége a giminek dolog is- én is ballagtam már, de nem rémlik, hogy ennyi síránkozás ment volna körülötte. Meg ez az egyetem mizéria is, amit levágott Lara Jean... és végül egy campus töredékének a látványa alapján dönteni, hogy hova menjen tanulni... hát izé.

Ami jó volt, hogy kicsit többet szerepelt a családja a könyvben (apukája is), Peter már végre békén hagyta az exét, így helyreállítottam vele a békémet.

Összességében ez a rész is tetszett, és szomorú vagyok, hogy nincs több Lara Jean és Peter, de talán a csúcson kellett volna abbahagyni, a 2. kötetnél. Ebben már sok volt a jaj tökéletes süti recept kell- melyik egyetem legyen- utolsó nap a gimiben brühühü hiszti. A befejés viszont szépre sikeredett.

 https://moly.hu/konyvek/jenny-han-utoirat-meg-mindig-szeretlek

https://moly.hu/konyvek/jenny-han-orokkon-orokke-lara-jean

A bejegyzés trackback címe:

https://kesztenye.blog.hu/api/trackback/id/tr8414813234

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása