Maria Semple - Hova tűntél Bernadette?  (31)
2017. június 29. írta: csillabella

Maria Semple - Hova tűntél Bernadette? (31)

*5.0*

Ez a könyv más, mint a többi, fura, de csakis jó értelemben. A szerkesztés módja nem mindennapi: az embereket, eseményeket különböző emailekből ismerhetjük meg, kevés elbeszéléssel néhol közöttük. Ez a könyv közepe felé válik világossá, miért is van így.

Maria Semple neve számomra nem volt ismeretes eddig (de most jól megjegyeztem magamnak), mint megtudtam, hozzá köthető például az Ítélet:Család című vígjáték sorozat is.

Na de elkanyarodtam kicsit a könyvtől. Nagyon sok jót olvastam róla, és elég sokat kellett várjak, mire a könyvtárban végre lett elérhető példány. Szerintem az egyik leggyorsabban kiolvasott könyvem volt. (Ha tekintetbe vesszük a hosszát is) . Ez a könyv az a fajta, ami már az elejétől fogva pörög, felkelti az érdeklődést.

Bernadette, a díjnyertes építész férjével és lányával Seattle-be költözik. Nem nagyon tud beilleszkedni a közösségbe közel 15 év alatt sem, egyedül van, férje sokat dolgozik, a házuk pedig egy romhalmaz. Nem alszik, enyhén depressziós. Az eltűnése kicsit képletes is, hiszen már csak árnyéka önmagának.

Korábban megígérték lányuknak, Bee-nek, hogy ha kitűnő lesz a bizonyítványa, akkor kérhet bármit. Bee bizije kitűnő lett, és ő kér is valamit: hogy utazzanak el együtt a Déli- sarkra.  Beleegyeznek, de Bernadette nem kimondottan rajong az ötletért, azért eleinte szervezkedik, de idővel próbál kibúvót találni.

800px-sea_spirit_leaves_port_lockroy_antarctica_6063071159.jpg

Férje, látván a felesége kétes viselkedését (fura emailek, nem alvás, gyógyszerek), jobbnak látja, ha Bernadette inkább kezelésre menne a hajóútjuk helyett, és kicsit összeszedi magát.

Innentől aztán kesze kusza szálak vannak, Bernadette eltűnik, és feje tetejére áll minden.

index_1.jpg

Ennél a könyvnél éreztem azt, hogy talán nem mindenkinek ajánlanám, kicsit korhatáros. Szerintem, aki nem jártas az internet világában, nem biztos, hogy tudja követni, vagy értékeli. Ezen kívül, 80 év alatt bátran ajánlom mindenkinek! Kellemes, vicces és érdekes olvasmány, én nagyon szerettem!

 Ui.: Úgy tűnik film is várható! juhú!   imdb.com

https://moly.hu/konyvek/maria-semple-hova-tuntel-bernadette

A bejegyzés trackback címe:

https://kesztenye.blog.hu/api/trackback/id/tr8312620725

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása