Mil ovassak? Könyvajánló / 2.rész
2017. március 07. írta: csillabella

Mil ovassak? Könyvajánló / 2.rész

Ha már oly sokat emlegettem a playlistemet, és tekintve, hogy az előző bejegyzésben angol nyelvű könyv listákat csatoltam, következzen egy magyar nyelvű ajánló. Egy részük a polcomon vár, egy részük egy excelben sorakozik, hogy kivegyem/megvegyem őket.

Jelenleg  Luis Carlos Montalvántól olvasom az Új élet Kedd-től. Még csak a felénél vagyok, de eddig annyi, hogy cuki borító (kutyás), jó könyvcím, a könyvet pedig inkább hagyjuk

431845-kycb.jpg

Először is vannak a könyvtári könyveim, amiket cipelek fel-alá:

Boris Vian:Tajtékos napok (ezt már ezer éve felírtam magamnak, hogy elakarom olvasni, már nem tudom miért)

Eva Hornung: Kutyafiú (ez egy modern Maugli történet, egy fiút kutyák nevelnek, majd próbál utána beilleszkedni a társadalomba)

Nick Hornby: Pop, csajok, satöbbi (erről csak annyit tudok, hogy vicces jópofa, és film is készült belőle)

Graeme Simsion: A Rosie-projekt (egy asperger szindrómás fiú úgy dönt, hogy ideje megházasodni. Lehet ez az ötlet más, mint jó?)

_17561579b4596310.jpg

A Párizs könyvet ajándékba kaptam nem kis darab, több mint 700 oldal. Viszont ha elolvasom, akkor cserébe elmegyünk Párizsba :) (Itt a nagyobb akadály a repüléstől való félelmem lesz, nem az olvasás :D )

A Graham Greene könyvet úgy vettem, hogy a könyvtárban 100 Ftért adnak 5 leselejtezett könyvet, ezt is kiválasztottam, és láttam vicces kis olvasmánynak ígérkezik.

A Lauren Graham könyvre egy Füles újságban akadtam, ahonnan kiderült, hogy a kedvenc Lorelai-om írói vénával is meg lett áldva. (na ez mondjuk később derül ki, ha már olvastam).

Verne nagy klasszikus, szintén könyvtári leselejtezett könyv.

Atticus nyomábant Animal planeten láttam, a 101 nagykutya című műsorban. Ott mesélték, hogy gazdája Tom és kutyája Atticus hegyeket másznak, és így gyűjtenek a rákos megbetegedések kezelésére. A sors iróniája, hogy Atticusnál is feltűnt a kór, de szerencsére kezelhető volt, és viszonylag szép kort élt meg. Az oldalt követem facebookon, és Tom új kutyát szerzett be, becsületére legyen mondva, altatás elől mentette meg, példaértékű.

Ez a kép is a facebook oldalán szerepelt: "Május végén egy napra volt az elaltatástól. Ma a Hyatt-ben pihen."

16999007_1473452059355896_2056471304584699600_n.jpg

 

 És nagyjából ezek vannak még felírva:

Jonas Jonasson:Az analfabéta, aki tudott számolni
Jonas Jonasson: Gyilkos Andres és Barátai
Philip Pullman: Az úr sötét anyagai (trilógia)
Jonas Hassem Khemiri: Amikre nem emlékszem
Jonathan Safran Foer: Minden vilángol
Jonathan Safran Foer: Rém hangosan és írtó közel
Hangrik Groen: Lesz ez még így se
Fredrick Backman: Az ember , akit Ovénak hívtak
Jasper Fforde: A Jane Eyre eset
Fredrick Backman: Beartown

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kesztenye.blog.hu/api/trackback/id/tr5812320301

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása